Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2019

Παράσταση Διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας

Σας καλούμε να συμμετέχετε την Πέμπτη 31-10-2019 και ώρα 08.30΄ στην παράσταση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας (οδός Χίου 16-18, σταθμός ΜΕΤΡΟ Μεταξουργείο), που οργανώνεται από το Δ.Σ. του Συλλόγου μας, κατά την οποία θα παραδοθεί ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ που απευθύνεται στο αρμόδιο Υπουργείο, για την έλλειψη μέχρι και σήμερα εκπαιδευτικού προσωπικού στο σχολείο μας, εξαιτίας της οποίας – μεταξύ άλλων - ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

Η παρουσία όλων των γονέων – κηδεμόνων είναι απαραίτητη.   
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων – Κηδεμόνων του 144ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.

Δείτε το ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ παρακάτω:




                                                                              
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΤΟΥ 144ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
Οδός Χατζηαποστόλου και Μετοχίτη
Τ.Κ. 104 43 Αθήνα (περιοχή Σεπόλια)
                                                                                         Αθήνα 23-10-2019
ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ 144ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ.
ΠΡΟΣ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υπόψιν Υπουργού κ. Νίκης Κεραμέως).
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
1) Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας (Υπόψιν Διευθυντή κ. Αναστασίου Παπαγεωργίου)
2)    Διευθυντή του 144ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.
3)    Σύλλογο Διδασκόντων του 144ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.
******************
  Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, διαμαρτυρόμαστε έντονα για την κατάσταση που διαμορφώθηκε στο σχολείο μας από την έναρξη του φετινού σχολικού έτους 2019 – 2020, διότι, παρ΄ όλο που το Υπουργείο Σας ήταν ενήμερο εγκαίρως για τα κενά και τις ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό, δεν μερίμνησε ώστε αυτά να αναπληρωθούν ΆΜΕΣΑ, με αποτέλεσμα τη δυσλειτουργία του βασικού ωρολογίου προγράμματος και κατά συνέπεια τη δυσλειτουργία του Ολοήμερου σχολείου.
        Ειδικότερα, υπάρχουν τμήματα στα οποία τοποθετήθηκε εκπαιδευτικός μόλις την περασμένη εβδομάδα. Συνέπεια της απαράδεκτης αυτής κατάστασης, είναι η απουσία ωρολογίου προγράμματος – ακόμη και σήμερα αυτό διαμορφώνεται από την προηγούμενη ημέρα για την επόμενη (!!) – λόγω των ελλείψεων που εξακολουθούν να υπάρχουν ή που προέκυψαν στο μεταξύ λόγω αδειών. Ως εκ τούτου, η φοίτηση των μαθητών/τριών καθίσταται άκρως προβληματική.
         Περαιτέρω, λόγω της απουσίας ακόμη και ειδικοτήτων (όπως π.χ. της Γερμανικής Γλώσσας και της Μουσικής), είναι ΑΔΥΝΑΤΗ έως και σήμερα η λειτουργία του Ολοήμερου σχολείου για τους μαθητές/τριες της Ε΄ και Στ΄ τάξης, με αποτέλεσμα να αναγκαζόμαστε (αφού εργαζόμαστε κατά το σχόλασμα στις 13.15΄) είτε να «επιστρατεύουμε» τρίτους συγγενείς ή φίλους (όποιοι έχουμε) για να παραλαμβάνουν τα παιδιά μας από το σχολείο και να τα επιτηρούν είτε να επιστρέφουν μόνα τους στο σπίτι, με όποιον κίνδυνο αυτό συνεπάγεται. 
          Αυτή η κατάσταση, είναι ΆΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ, μας αγανακτεί κι έχει δυσμενείς επιπτώσεις, τόσο στην οικογενειακή, προσωπική, επαγγελματική και κοινωνική μας ζωή, όσο και στις παρεχόμενες υπηρεσίες όσον αφορά στην ποιότητα εκπαίδευσης που λαμβάνουν τα παιδιά μας. Επιπλέον, οι συνθήκες αυτές, προάγουν την κοινωνική ανισότητα, υποβαθμίζουν και απαξιώνουν τη δημόσια εκπαίδευση, η οποία είναι αναφαίρετο δικαίωμα των παιδιών μας, ως κοινωνικό αγαθό. Προφανώς, λησμονείται το ότι ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΜΑΣ ΈΧΟΥΝ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ και γι΄ αυτό η Πολιτεία ΟΦΕΙΛΕΙ να μεριμνά ώστε αυτός να διασφαλίζεται. Στην προκείμενη περίπτωση, δυστυχώς, η συνταγματικά κατοχυρωμένη Αρχή της ανταποδοτικότητας των (δυσβάσταχτων) φόρων που μας επιβάλλονται, ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, ΜΕ ΤΗΝ ΈΛΛΕΙΨΗ ΔΑΣΚΑΛΩΝ. Γι΄ αυτό:
- ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΩΡΑ, ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ, ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.
- ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΩΡΑ, ΤΗΝ ΆΜΕΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ.
- ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, για να μπορεί να λειτουργεί ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΑ, τώρα και στο μέλλον, ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
- ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ (από αδιαφορία;; από ανικανότητα;; ή από σκοπιμότητα;;) ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΌΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
- ΖΗΤΑΜΕ ΤΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΌΤΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
                                                                              Με τιμή
                                                    Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων
                                                            του 144ου Δημ. Σχολείου Αθηνών